Realizarea unui brand este unul dintre cele mai importante lucruri pe care le puteti face ca proprietar al unei afaceri. La urma urmei, brand-ul este ceea ce publicul va iubi, se va identifica si va urma. Aici sunt cele 5 moduri de a-ti stabili un brand si castigare a loialitatii clientilor, castig pentru care orice companie mica tanjeste.

Cunoasterea publicului tinta si necesitatile sale
Inainte de a de te gandi cum iti vei pozitiona brand-ul, este vital sa iti cunosti publicul. Acest lucru include cunoasterea nevoilor, a ceea ce clientii tai plac si gasirea punctului ce ii atrage.
Exista cateva moduri prin care poti face acest lucru, cum ar fi efectuarea unui studiu sau focus-grupuri. Pe masura ce inaintezi in strangerea de date vei afla mai multe despre publicul tau tinta, vei fi capabil sa-ti ajustezi brand-ul.

Targert – puncte tinta si necesitati
Expertii sugereaza ca una dintre principalele metode de a dezvolta o strategie de brand si de marketing de succes este vizarea pain points-urilor in comparatie cu prezentarile „cat de cool” este produsul sau serviciul tau.

Capacitatea brand-ului de a viza pain points-urile
Concentreaza-te asupra unui singur mesaj
In timp ce produsul tau poate avea mai multe „fatete”, brand-ul nu!
Dupa trecerea in revista a datelor de marketing, concentreaza-te asupra urmatoarelor: logo, design, voce, personalitate, slogan si strategia de marketing care transmite succint si cu acuratete ideea principala din spatele brand-ului.
Sa luam exemplu NIKE. Produsele companiei sunt diversificate si utile pentru o gama larga de oameni dar cand te gandesti la brand in mod automat esti directionat catre logo si sloganul sau „just do it”.
Toate mesajele de marketing ale companiei sunt construite in jurul valorii acestei idei. Ca rezultat, Nike este capabil sa se conecteze usor cu audienta sa pentru a vinde incaltaminte si imbracaminte.

Dezvolta in Social Media
Stiati ca, 74% din consumatori folosesc un anumit tip de social media?
Social media marketing este unul dintre cele mai bune moduri pentru a solidifica vocea brand-ului tau.

Demonstreaza personalitatea
Aminteste-ti sa iatribui o personalitate unica a marcii tale. Sunteti in contact cu oameni reali, care au sentimente reale si se bucura de continut dinamic. Acesta este motivul pentru care oamenii asteapta cu nerabdare anunturile cu meciurile de fotbal ale echipelor favorite.
Atunci cand sunteti in curs de devoltare nu va fie frica sa puneti putin din personalitatea voastra in cea a brand-ului.