Click. Cumpara. Descarca
Continutul website-ului tau trebuie sa inspire vizitatorii in crearea de actiuni si nicaieri nu este o zona mai importanta decat descrierea produselor. Majoritatea afacerilor mici inteleg acest text ca o lista de caracteristici, care descrie ceea ce, dar nu explica de ce potentialilor cumparatori.
Asta este o greseala imensa.
Descrierea produselor joaca un rol important in procesul de evaloare si de cumparare al clientului. Fie ca sunteti in curs de dezvoltare continut nou sau pur si simplu revizuiti materialul actual, urmatoarele 5 sfaturi va vor ajuta sa realizati descrieri care fac exact ce ar trebui sa faca: sa vanda produsul.

1. Cunoaste cumparatorul
Crearea portretului robot al vizitatorului este o parte foarte importanta a oricarui obiectiv de marketing, dar in cazul nostru este o necesitate in scrierea descrierii produselor. Cunoscand publicul tinta va veti permite sa vorbiti „pe limba lor” – profunzime sau simplitate. Folosind expresii si cuvinte care rezoneaza cu publicul, vizitatoii vor deveni mai receptivi la mesajul ce doriti sa il transmiteti.

2. Prioritizarea caracteristicilor
Dupa ce ati indentificat tonul sau limbajul potrivit pentru descrieri este timpul sa stabiliti care dintre caracteristicile produsului dvs. sunte cele mai importante pentru a le evidentia. Acest lucru va fi greu.
Produsul, probabil, are destule caracteristici importante dar treaba ta este sa desparti lista lasand in capul acesteia doar cateva elemente cheie care sunt mai convingatoare pentru clientii tai si care te diferentiaza de competitori.

3. Schita – beneficii
Avand lista celor mai importante caracteristici, acum ne vom gandi la modul in care acestea vor ajuta cumparatorul, care sunt beneficiile aduse de produs cumparatorului dar nu din prisma caracteristicilor.Vom folosi caracteristicile ca puncte de reper.
Pe masura ce scrieti ganditi-va ca scopul este de a vinde produsul nu de a-l descrie.

4. Mentine interesul
Descrierea produsului poate fi inteligenta, de inspiratie sau chiar comica. Nimeni nu a fost vreodata plictisit de cumpararea unui produs.
Asigura-te ca descrierile produsului tau vand.

5.Scanarea
Chiar daca ai realizat o descriere uimitoare, adu-ti aminte ca majoritatea concumatorilor nu vor pierde prea mult timp citind fiecare cuvant. In schimb, ei vor scana rapid informatiile. Imparte descrierile in sectiuni logice si repede vizuale folosind bolduirea sau bullet points. Astfel vei separa ideile.
Daca simtiti ca descrierile create nu sunt indeajuns de bune incat sa converteasca, luati in considerare parteneriatul cu o agentie de marketing digital sau angajarea unui freelancer care sa va ajute .
Chiar daca veti angaja un profesionist aceste 5 puncte va vor ajuta sa aveti descrieri mult ami bine structurate cu sanse mul mai mari de vanzare produs.